Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hải
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hồng Loan
dc.contributor.authorPhan, Khắc Lan
dc.contributor.authorTrương, Thị Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T07:18:00Z-
dc.date.available2023-12-26T07:18:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338302en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58406-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.58-62 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleKhắc phục tình trạng thiếu giáo viên tin học, tiếng anh cấp tiểu học tại tỉnh Đắk Nông đáp ứng chương trình giáo dục phổ thông 2018 từ năm học 2022-2023 = Solving the situation of IC and English teachers shortage at primary schools in Dak Nong province to meet the requirements of the general education programme from the school year 2022-2023en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V14S32022058.pdf
  • Size : 592,9 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.