Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58400
Title: Vai trò trách nhiệm xã hội, định hướng khách hàng và sự trung thành của khách hàng trong lĩnh vực ngân hàng tại tỉnh Tiền Giang = The role of corporate social responsibility, customer orientation and customer loyalty in banking sector in Tien Giang province
Authors: Võ, Kim Nhạn
Nguyễn, Thị Ngọc Phương
Keywords: Khoa học (Đại học Văn Hiến)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Văn Hiến) - 2022 - no.8 - tr.14-29 - ISSN.1859-2961
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338301
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58400
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv445V2S82022014.pdf1.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.