Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58373
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Quỳnh Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:51Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338277en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58373-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.1-7 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleMối quan hệ giữa đặc tính cá nhân và thành tích học tập: một nghiên cứu ứng dụng lý thuyết holland = Relationship between personality traits and academic achievement: An Application of Holland’s theoryen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S32022001.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.