Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Trung Hiếu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Chung
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:44Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338256en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58350-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.2 - tr.82-87 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleNăng lực tự học toán cho học sinh tiểu học trong bối cảnh chuyển đổi số trong giáo dục = Maths self-study competence of primary school students in the context of digital transformation in educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V14S22022082.pdf
  • Size : 666,97 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.