Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58335
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Bích Hậu
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:40Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:40Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338244en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58335-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.2 - tr.46-51 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleBiện pháp rèn luyện thao tác tư duy cho trẻ 4 - 5 tuổi thông qua hoạt động làm quen với biểu tượng kích thước = Methods for training thinking operations for 4 - 5 years old children through activities to become acquainted with sizes and symbolsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S22022046.pdf629.6 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.