Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58328
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Phương Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Long
dc.contributor.authorTạ, Văn Hai
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:38Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:38Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338238en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58328-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.2 - tr.21-28 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleVai trò của giáo viên trong môi trường học tập trực tuyến: dưới góc nhìn của người học giáo dục thường xuyên cấp trung học phổ thông tại Hà Nam trong bối cảnh covid-19 = The role of teachers in online learning environment: the perspective of continuing high school students in Ha Nam during Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S22022021.pdf1.33 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.