Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58319
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Cúc
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:36Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338226en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58319-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.1 - tr.103-108 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titlePhát triển năng lực chuyên môn cho giáo viên các dân tộc thiểu số ở các tỉnh Trung du miền núi phía Bắc trong bối cảnh 4.0 = Professional development for ethnic minority group teachers in Norther highligh mountainous provinces in the context of 4.0en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S12022103.pdf702.33 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.