Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58303
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thơm
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hằng
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:32Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338213en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58303-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.1 - tr.27-32 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleQuản lý hoạt động của bộ môn theo mô hình tổ chức biết học hỏi nhằm phát triển bền vững chuyên môn ở trường đại học trong bối cảnh hiện nay = Management of professional group activities following the model of learning organizations for sustainable professional development at university in the curent contexten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385V14S12022027.pdf632.04 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.