Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Thanh
dc.date.accessioned2023-11-08T02:57:16Z-
dc.date.available2023-11-08T02:57:16Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304033en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5821-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.6en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleTHÚC ĐẨY SỰ TỰ CHỦ CỦA NGƯỜI HỌC THÔNG QUA VIỆC TỰ ĐÁNH GIÁ VÀ PHẢN ÁNH = PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH SELF-ASSESSMENT AND REFLECTIONen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 46282-913-146482-1-10-20200225.pdf
  • Size : 261,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.