Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLượng, Văn Quốc
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Long
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:00Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337895en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58206-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.3 - tr.92-102 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleTác động của trải nghiệm khách hàng đến các thành phần giá trị thương hiệu điện thoại thông minh = The impact of customer experience on the components of smartphone brand equityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V69S32022091.pdf
  • Size : 964,73 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.