Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58206
Title: Tác động của trải nghiệm khách hàng đến các thành phần giá trị thương hiệu điện thoại thông minh = The impact of customer experience on the components of smartphone brand equity
Authors: Lượng, Văn Quốc
Nguyễn, Thanh Long
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.3 - tr.92-102 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337895
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58206
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V69S32022091.pdf
  • Size : 964,73 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.