Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5818
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thúy Lan
dc.contributor.authorNguyễn, Thúy Nga
dc.date.accessioned2023-11-08T02:57:15Z-
dc.date.available2023-11-08T02:57:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304029en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5818-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.6en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleCẢM NHẬN CỦA NGƯỜI HỌC VỀ BÀI THI ẢNH HƯỞNG TỚI HOẠT ĐỘNG HỌC TIẾNG ANH NHƯ THẾ NÀO? MỘT NGHIÊN CỨU TẠI ĐHQGHN = THE ROLE OF LEARNERS’ TEST PERCEPTION IN CHANGING ENGLISH LEARNING PRACTICES: A CASE OF A HIGH-STAKES ENGLISH TEST AT VIETNAM NATIONAL UNIVERSITY, HANOIen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.