Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Trang
dc.contributor.authorPhạm, Hữu Ánh
dc.contributor.authorTrần, Minh Hậu
dc.date.accessioned2023-12-26T07:03:15Z-
dc.date.available2023-12-26T07:03:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338386en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57641-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) - 2022 - no.1 - tr.130-134 - ISSN.1859-1868en
dc.subjectTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam)en
dc.titleĐánh giá của điều dưỡng trong hoạt động marketing hỗn hợp tại Bệnh viện Đa khoa huyện Quỳnh Phụ năm 2021 = Assessment of nurses in components of marketing mix at Quynh Phu general hospital in 2021en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv46V515S12022130.pdf
  • Size : 268,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.