Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57451
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKiều, Mạnh Hà
dc.date.accessioned2023-12-26T07:02:16Z-
dc.date.available2023-12-26T07:02:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340133en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57451-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.155-161 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleMột số vấn đề lý luận về quản lý giáo dục trải nghiệm ở các nước trên thế giới và giá trị tham khảo cho Việt Nam = Some theoretical issues of experiential education management in countries in the world and reference values for vietnamen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385V14S52022155.pdf523.72 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 8, 2025

Download(s)

2
checked on Jan 8, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.