Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Trung Hiếu
dc.contributor.authorLê, Thị Thu Hà
dc.contributor.authorPhùng, Thị Hải Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T07:02:11Z-
dc.date.available2023-12-26T07:02:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340098en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57435-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.40-46 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleBồi dưỡng năng lực tự học toán của học sinh tiểu học qua giải quyết vấn đề thực tiễn = Improving students’ self-learning mathematics capacity through practical learning of primary school studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V14S52022040.pdf
  • Size : 843,44 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.