Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLại, Thị Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Như Hòa
dc.date.accessioned2023-12-26T07:02:11Z-
dc.date.available2023-12-26T07:02:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340103en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57434-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDạy và học ngày nay - 2022 - no.4 - tr.84-86 - ISSN.1859-2694en
dc.subjectDạy và học ngày nayen
dc.titleNhững định hướng tổ chức dạy học tích hợp Lịch sử - Địa lý trong trường phổ thông = Integrated teaching organizations History - Geography at general schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv276S042022084.pdf
  • Size : 476,68 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.