Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57272
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Anh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:01:24Z-
dc.date.available2023-12-26T07:01:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339803en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57272-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDạy và học ngày nay - 2022 - no.3 - tr.40-41 - ISSN.1859-2694en
dc.subjectDạy và học ngày nayen
dc.titleSử dụng phương pháp vấn đáp trong đo lường, đánh giá kết quả học tập ở đại học = Using the question and answer method in assessing academic performance at higher educationen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv276S032022040.pdf342.99 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.