Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57048
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Sinh
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T03:10:13Z-
dc.date.available2023-12-26T03:10:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339367en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57048-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.4 - tr.103-108 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleVận dụng vòng tròn Deming trong đổi mới quản lý đánh giá kết quả học tập của sinh viên theo tiếp cận năng lực ở trường đại học = Applications of the denting cylce into innovating the management of competence-based assessment at universityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S42022103.pdf776.48 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.