Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56299
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Đặng Gia Hân
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorTrần, Anh Tài
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:18Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341124en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56299-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.220-226 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố tác động đến quyết định lựa chọn ứng dụng đặt thức ăn trực tuyến của khách hàng tại TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting the decision of customers to choose an online food ordering app in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22022220.pdf819.83 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.