Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Siêm
dc.contributor.authorTrần, Hải Minh Thư
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:16Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341118en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56289-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.176-188 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleÝ định mua hàng trực tuyến: Nghiên cứu trong giai đoạn diễn ra làn sóng lây nhiễm dịch Covid-19 lần thứ ba tại Việt Nam = Online shopping intention: Research on the period of the third wave of Covid-19 in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22022176.pdf
  • Size : 1,65 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.