Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56274
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Hồng Minh
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:11Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341105en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56274-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.116-121 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleXây dựng khung lý thuyết các yếu tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục học tập trực tuyến tại các trường đại học Việt Nam = Developing a theoretical framework for major factors affecting the intention to continue using online learning at universities in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22022116.pdf734.84 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.