Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Len
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:06Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341070en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56255-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.8 - tr.38-41 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleXây dựng bộ tiêu chí đo lường sự hài lòng của người khám, chữa bệnh bảo hiểm y tế tại Việt Nam = Designing criteria measuring satisfaction of customers who use health insurance in receiving healthcare services in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv266S082022038.pdf
  • Size : 809,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.