Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChâu, Anh Thư
dc.contributor.authorTrần, Văn Đạt
dc.date.accessioned2023-12-26T03:03:44Z-
dc.date.available2023-12-26T03:03:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340931en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56177-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.1 - tr.238-243 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhận diện các yếu tõ ảnh hưởng đến trải nghiệm thương hiệu tại Công ty cổ phần Nước - Môi trường Bình Dương (BIWASE) = Factors affecting the brand experience of Binh Duong Water - Environment Joint stock Companyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12022238.pdf
  • Size : 767,32 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.