Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56177
Title: Nhận diện các yếu tõ ảnh hưởng đến trải nghiệm thương hiệu tại Công ty cổ phần Nước - Môi trường Bình Dương (BIWASE) = Factors affecting the brand experience of Binh Duong Water - Environment Joint stock Company
Authors: Châu, Anh Thư
Trần, Văn Đạt
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.1 - tr.238-243 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340931
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56177
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S12022238.pdf767.32 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.