Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Tiên Minh
dc.contributor.authorLê, Vũ Lan Oanh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Yến Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T02:56:56Z-
dc.date.available2023-12-26T02:56:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340913en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56166-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.1 - tr.172-179 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNâng cao nhận thức của người dùng đối với các sản phẩm bao bì nhựa thông qua nghiên cứu hệ thống mã số nhận diện nhựa = Raising the awareness of consumers towards plastic packaging products by using the plastic identification code systemen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12022172.pdf
  • Size : 1,06 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.