Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56166
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Tiên Minh
dc.contributor.authorLê, Vũ Lan Oanh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Yến Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T02:56:56Z-
dc.date.available2023-12-26T02:56:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340913en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56166-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.1 - tr.172-179 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNâng cao nhận thức của người dùng đối với các sản phẩm bao bì nhựa thông qua nghiên cứu hệ thống mã số nhận diện nhựa = Raising the awareness of consumers towards plastic packaging products by using the plastic identification code systemen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12022172.pdf1.06 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.