Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56153
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thu Nga
dc.date.accessioned2023-12-26T02:56:53Z-
dc.date.available2023-12-26T02:56:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352358en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56153-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.606-613 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleLỗi sai hay mắc phải của sinh viên tiếng Trung quốc trong việc chia động từ tiếng pháp ở quá khứ kép với trợ động từ être tại trường ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên = Common errors of chinese language students in verbe conjugation in dual past tense with auxiliary “être” in french at school of foreign languages - thai nguyen universityen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V227S092022606.pdf549.26 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.