Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tư
dc.date.accessioned2023-11-06T09:10:38Z-
dc.date.available2023-11-06T09:10:38Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301520en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5612-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa - 2019 - no.3en
dc.subjectTạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóaen
dc.titleVẬN DỤNG PHƯƠNG PHÁP “DẠY HỌC NGÔN NGỮ THEO NHIỆM VỤ” VÀO DẠY HỌC KỸ NĂNG NÓI TRONG TIẾNG TRUNG QUỐC = APPLYING “TASK-BASED LANGUAGE TEACHING " INTO TEACHING AND LEARNING CHINESE SPEAKING SKILLSen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 49826-901-153550-1-10-20200804.pdf
  • Size : 719,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.