Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56124
Title: Mối quan hệ giữa trải nghiệm mua hàng trực tuyến - Sự hài lòng của khách hàng và ý định tiếp tục mua hàng trực tuyến = The relationship among online shopping experience, customer satisfaction and repurchase intention
Authors: Trịnh, Hoàng Anh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.20 - tr.11-18 - ISSN.2525-2569
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340845
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56124
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv477S202022011.pdf
  • Size : 1,26 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.