Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56084
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Trực Phức
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:46Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340789en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56084-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.6 - tr.55-58 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng sử dụng dịch vụ data 4G của Vinaphone trên địa bàn huyện An Phú, tỉnh An Giang = Factors affecting customer loyalty to use Vinaphone’s 4G data in An Phu district. An Giang provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S62022055.pdf753.74 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.