Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Cúc
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:45Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340784en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56082-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.6 - tr.35-38 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua tour du lịch trực tuyến của nhân viên văn phòng tại Tp. Hồ Chí Minh = Factors affecting the decision to buy tour online of office workers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S62022035.pdf
  • Size : 838,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.