Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56082
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Cúc
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:45Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340784en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56082-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.6 - tr.35-38 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua tour du lịch trực tuyến của nhân viên văn phòng tại Tp. Hồ Chí Minh = Factors affecting the decision to buy tour online of office workers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S62022035.pdf838.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.