Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56076
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Thuỷ
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyền
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:44Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352355en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56076-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.582-589 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titlevai trò của việc sử dụng phương pháp thảo luận nhóm trong giảng dạy môn tư tưởng Hồ Chí Minh nhằm phát triển năng lực giải quyết vấn đề cho sinh viên = The role of using group discussion method in teaching Ho chi minh thought to develop student's problem solving capacityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S092022582.pdf541.61 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.