Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhương, Thị Ngọc Mai
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:43Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340783en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56074-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.6 - tr.31-34 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng tại Đà Lạt = A study on factors affecting consumers' intention to buy organic food in Da Laten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S62022031.pdf
  • Size : 644,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.