Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Quang Hiệp
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Loan
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:33Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339557en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56037-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.79-82 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu đề xuất chiến lược kinh doanh cho Công ty Cổ phần Person Life Việt Nam trong giai đoạn 2022-2025 = Proposal of business strategy for Person Life Vietnam Joint Stock Company in the period of 2022-2025en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S92022079.pdf
  • Size : 637,95 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.