Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340597en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56036-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.87-91 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleHình ảnh điểm đến ảnh hưởng tới quyết định quay trở lại điểm đến Hà Tĩnh của du khách nội địa = Impact of destination image on return decision of domestic tourists to Ha Tinhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S92022083.pdf
  • Size : 620,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.