Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56036
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340597en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56036-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.87-91 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleHình ảnh điểm đến ảnh hưởng tới quyết định quay trở lại điểm đến Hà Tĩnh của du khách nội địa = Impact of destination image on return decision of domestic tourists to Ha Tinhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S92022083.pdf620.06 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.