Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56023
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyên, Trần Hưng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:29Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337534en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56023-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.31-35 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố tác động đến chất lượng dịch vụ hỗ trợ doanh nghiệp thương mại điện tử của Cục Thương mại điện tử và Kinh tế số - Bộ Công Thương = Factors affecting the quality of e-commerce business support services of E-commerce and Digital Economy Department - Ministry of Industry and Tradeen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92022031.pdf957.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.