Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56019
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Văn Cương
dc.contributor.authorPhùng, Minh Đức
dc.contributor.authorPhạm, Văn Nghĩa
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:28Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337530en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56019-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleTác động của các chính sách giảm nghèo lên khả năng tiếp cận giáo dục của người dân vùng dân tộc thiểu số ở Việt Nam: Trường hợp Chương trình 135 = Impact of poverty reduction policies on education access of ethnic minority groups in Vietnam: The case study of Program 135en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92022017.pdf777.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.