Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5600
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mai, Thi Nhu Hang | |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T09:10:34Z | - |
dc.date.available | 2023-11-06T09:10:34Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301481 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5600 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa - 2019 - no.3 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa | en |
dc.title | LỚP HỌC ĐẢO NGƯỢC: SỬ DỤNG TẬP BÀI NGHE NGOÀI LỚP HỌC ĐỂ TĂNG CƯỜNG HIỆU QUẢ HOẠT ĐỘNG NÓI TRÊN LỚP = REDEFINING A FLIPPED LEARNING CLASSROOM: USING OUTSIDE-CLASSROOM LISTENING PORTFOLIO TO BOOST INSIDE-CLASSROOM SPEAKING TASKS | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.