Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thi Nhu Hang
dc.date.accessioned2023-11-06T09:10:34Z-
dc.date.available2023-11-06T09:10:34Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301481en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5600-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa - 2019 - no.3en
dc.subjectTạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóaen
dc.titleLỚP HỌC ĐẢO NGƯỢC: SỬ DỤNG TẬP BÀI NGHE NGOÀI LỚP HỌC ĐỂ TĂNG CƯỜNG HIỆU QUẢ HOẠT ĐỘNG NÓI TRÊN LỚP = REDEFINING A FLIPPED LEARNING CLASSROOM: USING OUTSIDE-CLASSROOM LISTENING PORTFOLIO TO BOOST INSIDE-CLASSROOM SPEAKING TASKSen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 49812-901-153535-1-10-20200804.pdf
  • Size : 441,56 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.