Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5597
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Nga
dc.contributor.authorHuỳnh, Trí Bình
dc.date.accessioned2023-11-06T09:10:33Z-
dc.date.available2023-11-06T09:10:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301464en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5597-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm, Đại học Huế - 2019 - no.4(52)Aen
dc.subjectTạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm, Đại học Huếen
dc.titleĐánh giá năng lực giải quyết vấn đề của học sinh ở nội dung thống kê = Designing exercises for evaluation of students problem solving competency in statisticsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.