Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Văn Tuấn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:03Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352319en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55931-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.466-473 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleSo sánh quan điểm cách quản lý lớp học của giảng viên với cảm nhận sinh viên tại trường đại học luật Hà Nội = Comparing teachers’ viewpoints of classroom management styles with students’ feelings at hanoi law universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V227S092022466.pdf
  • Size : 620,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.