Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55931
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Văn Tuấn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:03Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352319en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55931-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.466-473 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleSo sánh quan điểm cách quản lý lớp học của giảng viên với cảm nhận sinh viên tại trường đại học luật Hà Nội = Comparing teachers’ viewpoints of classroom management styles with students’ feelings at hanoi law universityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S092022466.pdf620.3 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.