Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55920
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:00Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352313en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55920-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.449-457 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleVận dụng mô hình dạy học kết hợp (blended learning) trong giảng dạy chủ nghĩa xã hội khoa học ở trường đại học sư phạm - đại học Thái Nguyên – những yêu cầu đặt ra từ thực tiễn = Applying the blended learning model in teaching scientific socialism at thai nguyen university of education - requirements from practiceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S092022449.pdf609.4 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.