Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:00Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352313en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55920-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.449-457 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleVận dụng mô hình dạy học kết hợp (blended learning) trong giảng dạy chủ nghĩa xã hội khoa học ở trường đại học sư phạm - đại học Thái Nguyên – những yêu cầu đặt ra từ thực tiễn = Applying the blended learning model in teaching scientific socialism at thai nguyen university of education - requirements from practiceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V227S092022449.pdf
  • Size : 609,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.