Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Hà
dc.contributor.authorĐỗ, Phương Thanh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:54:57Z-
dc.date.available2023-12-26T02:54:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352309en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55909-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.441-448 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleNhận thức của giáo viên và học sinh về việc nâng cao vốn từ vựng của học sinh thông qua học ngôn ngữ trên thiết bị di động tại một trường trung học phổ thông ở Việt Nam = Teachers’ and students’ perceptions of mobile – assisted language learning in enhancing learners’ english vocabulary at a high school in vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V227S092022441.pdf
  • Size : 544,17 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.