Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55740
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Chính
dc.contributor.authorNguyễn, Trường Sơn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Huyền
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hoàng Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T02:54:08Z-
dc.date.available2023-12-26T02:54:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340971en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55740-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) - 2022 - no.2 - tr.46-50 - ISSN.1859-1868en
dc.subjectTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam)en
dc.titleVai trò của thực hành mô phỏng trong nhi khoa đến sự tự tin của sinh viên đại học điều dưỡng chính quy trong thực hành kỹ thuật tiêm tĩnh mạch cho trẻ em = The role of simulation in pediatric nursing practice to self-efficacy of full-time bachelor nursing student in the practice of intravenous injection skills for childrenen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv46V517S22022046.pdf278.1 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.