Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55554
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Khoa Thúy Kha
dc.date.accessioned2023-12-26T02:50:23Z-
dc.date.available2023-12-26T02:50:23Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339627en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55554-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.79-86 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minhen
dc.titleXây dựng và sử dụng rubrics trong đánh giá kết quả học tập của sinh viên trong giáo dục đại học = Design and using rubrics in assessing students' performance result in higher educationen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V56S022022079.pdf307.78 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.