Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Khoa Thúy Kha
dc.date.accessioned2023-12-26T02:50:23Z-
dc.date.available2023-12-26T02:50:23Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339627en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55554-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.79-86 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minhen
dc.titleXây dựng và sử dụng rubrics trong đánh giá kết quả học tập của sinh viên trong giáo dục đại học = Design and using rubrics in assessing students' performance result in higher educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv449V56S022022079.pdf
  • Size : 307,78 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.