Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Thùy Dương
dc.date.accessioned2023-12-26T02:50:20Z-
dc.date.available2023-12-26T02:50:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339618en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55547-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân - 2022 - no.52 - tr.150-157 - ISSN.1859-4905en
dc.subjectTạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tânen
dc.titleẢnh hưởng của đại dịch COVID-19 đến mối quan hệ giữa các đặc tính và hiệu quả hoạt động kinh doanh của các doanh nghiệp bán lẻ Việt Nam = The impact of the COVID-19 pandemic on the relationship between characteristics and business performance of Vietnamese retail enterprisesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv416S522022150.pdf
  • Size : 528,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.