Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T02:49:54Z-
dc.date.available2023-12-26T02:49:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343040en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55465-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Ấn Độ và châu Á - 2022 - no.6 - tr.8-16 - ISSN.0866-7314en
dc.subjectNghiên cứu Ấn Độ và châu Áen
dc.titleTrách nhiệm xã hội của doanh nghiệp tại Ấn Độ: Từ nền tảng tự nguyện tới trách nhiệm theo luật định = Corporate social responsibility in India: Voluntary to mandatoryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv361S62022008.pdf
  • Size : 769,65 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.