Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55453
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thị Thanh Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:49:51Z-
dc.date.available2023-12-26T02:49:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352081en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55453-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhà nước và Pháp luật - 2022 - no.8 - tr.32-40 - ISSN.0866-7446en
dc.subjectNhà nước và Pháp luậten
dc.titleQuy định pháp luật về thuế đối với hoạt động kinh doanh dịch vụ quảng cáo xuyên biên giới: Thực trạng Việt Nam và kinh nghiệm của Pháp, Ấn Độ = The Law on Transnational Advertising Tax: Vietnam’s Practice and Experiences of France and Indiaen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv225S82022032.pdf1.06 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.