Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hà Châu Quế
dc.contributor.authorNguyễn, Đắc Thành
dc.contributor.authorĐỗ, Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:55Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342582en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55254-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.163 - tr.95-106 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleTác động của đại dịch COVID-19 đến ý định đi du lịch của khách hàng thế hệ y tại Hà Nội = Impacts of COVID-19 Pandemic on Travel Intention ofGeneration Y Customers in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1632022095.pdf
  • Size : 1,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.