Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55227
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nguyệt Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:46Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342555en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55227-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.163 - tr.61-71 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới hiệu quả kinh doanh của các doanh nghiệp niêm yết trên thị trường chứng khoán Việt Nam = Keys Factors Influencing the Business Efficiency of Vietnam’s Listed Companiesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1632022061.pdf1.47 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.