Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55190
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Bảo Trân
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Thủy
dc.contributor.authorCao, Trí Dũng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:34Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342517en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55190-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.161 - tr.22-34 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục sử dụng công nghệ thông tin và truyền thông ITC - nghiên cứu đối với các doanh nghiệp trong lĩnh vực du lịch tại Thành phố Đà Nẵng = Factors Influencing Continuance Usage Intention of Information and Communication Technology - Evidence from Tourism Sector in Da Nang Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1612022022.pdf1.88 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.