Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorNguyễn, Nam Hải
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:31Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342513en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55182-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.83-92 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleẢnh hưởng của thực tiễn đánh giá đến kết quả thực hiện công việc của giáo viên tại các trường trung học cơ sở Việt Nam: Vai trò điều tiết của sự tham gia của giáo viên = The impact of appraisal practices on job performance of teachers at secondary schools in Vietnam: The moderating role of teachers' participationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2972022083.pdf
  • Size : 1,23 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.